Fredag 14 sep

0kommentarer


Idag är ingen rolig dag. Jag har tittat på tv mest hela dagen samt sovit middag. I förmiddags hade jag lite energi. Då slängde jag mitt älskade olivträd som drabbats av sköldlöss ( ??)  Aj aj så sorgligt men efter googling förstod jag att det är lönlöst för mig att försöka rädda det. När en växt har sköldlöss så rinner det klibbig vätska från det, lagom roligt när golv, pall och figurer var täckta av detta klibb. Men borta är det och så även olivträdet.  RIP
 
Nu har jag precis varit o duschen och är åter på plats i soffan. Jag tror inte dagen erbjuder mer än såhär. A orkar definitivt inte åka och handla idag och vet ni vad, det gör inte jag heller. Inte själv för jag orkar inte bära på påsarna sen men han förstår inte att vi inte har något att äta till middag idag. Så idag blir det luft till middag. Kommer nog smaka gott.
 
Nej nu ska jag deppa vidare. Kan man gå i ide till bebis bestämmer sig för att titta ut?
 

Kommentera

Publiceras ej