FK

0kommentarer

Jag är rätt glad att jag inte har behövt ha att göra med dom innan. Allt är ju så himla kompicerat när det kommer till försäkringskassan. Det står på mina sidor att dom fick in en sjukskrivning den 24 augusti..sen inte mer än så. Ja men är den godkänd, får jag pengar, när får jag pengar? Suck trötta mig.
 
Nu framöver ska man behöva ha med dom att göra varje månad. Man har ju hört att dom inte är så snabba men får hoppas att det ändå går hyffsat smidigt. Att ansöka om föräldrarpenning är rörigt nog. Nu har jag räknat och haft mig i alla fall och hoppas jag ska klara mig på dom dagar jag tänkt. Självklart hjälper A till också. Känns som man måste förtydliga det för nämner man inte det så går folk nästan i taket. Men vad tror ni? Vi är väl 2 om att skaffa barn.
 
 

Kommentera

Publiceras ej