Ångest

2kommentarer

Nu har jag spenderat lite tid framför speglen. Ingen rolig upplevelse precis haha. Jag börjar få lite ångest över vad jag ska ha på mig på Alice dop som är om någon vecka. Jag har ingen lust att handla nya mammakläder några veckor innan BF men de ser mörkt ut :) Ser ut som en flodhäst i vad jag än tar på mig och större lär jag vara den 22sep :)

 





Usch nej vad hemskt. Men sen tänkte jag att viktigast är ju att man är bekväm i vad man har på sig så jag undrar

Sjöbbe, är det okej om jag kommer i mitt nattlinne?

 


Nu ska jag sova :) Godnatt allesammans

 

2 kommentarer

Emma d

04 Sep 2012 07:46

Känner igen din känsla..jag var på bröllop i vecka 39 hur kul var det liksom men jag tycker inte alls du är stor o ser ut som en flodst!!! O sen tycker jag den 1a klänningen satt fint :)

Emma

04 Sep 2012 14:54

Jag tycker dom två översta :))

Kommentera

Publiceras ej