6år

0kommentarer

Idag är det 6år sedan jag och Andy träffades. På en fest på ghettot på Fredriksdal, Sjöbbes utflyttningsfest :) Jag minns den som igår. 1 vecka senare smsade han mig och frågade om vi skulle ses och på den vägen är det. Han fick en nyckel till min lägenhet ganska snabbt och vi pratade aldrig om vi var tillsammans eller inte, vi bara var det. Därför har vi satt den 30 september som vår dag :)
 
Egentligen skulle vi ut och äta brunch idag men A drog till med en storstädning istället så vi ska ut och äta ikväll istället. Dock vet vi inte varit, det är inte ofta vi går ut och äter och speciellt inte en söndag, vet inte ens vart dom har öppet :) Men vi får åka ner och kolla läget, någonstans ska vi nog kunna få en bit mat.
 
Jag älskar dig, lika mycket då som nu!

Kommentera

Publiceras ej