besök och shopping

2kommentarer

Idag har jag och Ella haft besök av Annika, Carina och Linda från jobb. Ella fick jättefina paketer, en klänning, strumpbyxor och scarfs från jobbekompisar och halsband av Annika och Jocke :) Var jättetrevligt att ha dom här..saknar vissa på jobb men saknar dock inte jobbet så jag är rätt nöjd över att vara hemma med Ella :)
 
Det är lite roligt för när jag och Ella är själva kan hon vara på ett jäkla humör, ska bråka när hon ska äta, kräker mycket och skriker som en stucken gris. Men så fort det kommer folk på besök blir hon som en mönsterbebis..säger inte ett ljud och är sådär söt så man smälter. Så nu får vi alltid ha folk hemma ;)
 
Nu ikväll åkte jag och mamma till väla en sväng. Inte helt otippat handlade vi bara till Ella. Hon fick två nya mössor, reflexer till vagnen, sparkdräkt och lite nödvänligheter från apoteket.
 
 
Nu badar Andy henne, så gulligt för jag hör in här hur hon njuter :) Lilla sötfis!

2 kommentarer

Emma d

24 Oct 2012 22:04

Haha klaart! Varför ska man vara nöjd när världen har så mycket mer att bjuda på:)) Chloe e aaldrig nöjd .. Det e bra det kommer man långt med :)

ise

24 Oct 2012 23:05

inte lust att komma ner på stan imorgon? Jag & Lollo ska fika vid 11 :)

Kommentera

Publiceras ej