Onsdag 28nov

1kommentarer

Jag har fått påtryckningar om att jag ska blogga så jag får väl ta tag i det :)
 
Allt är väl mer eller mindre som vanligt. Vi är numera utskrivna från sjukhuset dock ska vi ha telefonmöte nästa vecka med doktorn. Vikten är inte vad vi hoppats på men vi kämpar vidare. Hon äter större mängd nu och vissa mål får hon helt behålla medans vissa mer eller mindre kräks upp allt. Hon är som vanligt pigg så det är inget dom oroar sig för :) På sjukhuset blev vi varnade för den berömda 7veckors åldern. Kan vara för vissa barn en jä*vla ålder med mycket gnäll och skrik och inte helt oväntat går Ella all in på det :) Nåja hon har ssina goda stunder oxå ;) Hon har börjat le när man pratar med henne, åh mitt hjärta smälter..goa unge, då glömmer man allt gnäll :)
 
Idag promenerade jag och Ella ner till stan. Gick genom hela stan, bort till kullagatan, in och ut i affärer för att slutligen ta bussen hem :)
 
 

1 kommentarer

Emma d

28 Nov 2012 21:19

Skönt det går bättre!! Får panik på det här med maten här
Hemma också åååh :( men men!! Ja du
Måste blogga
:) fortsätt med det...7veckors perioden blähää. Ingen som varna mig för den :p men då vet jag det nu;)

Kommentera

Publiceras ej