Nov. 30, 2012

0kommentarer

Inatt höll jag på att bli knäpp. Jag är fruktansvärt bortskämd med nätterna då Ella sover som en stock, så hårt att jag måste ställa min klocka för att väcka henne när de e dags för mat. Inatt var inget undantag dock vägra hon somna om efter! Hon kräkte rätt mycket igår så när jag då hör henne böka vet jag att hon kommer kräka ner sig vilket jag såklart inte vill så jag kan inte somna om under tiden sen skrek hon såfort nappen åkte ut. Det enda som fick henne att chilla var om snutten låg över huvudet men de får hon inte ha på natten när vi inte har koll. 1 1/2 timme senare fick jag nog o tog med henne in i soffan där hon äntligen somna uppe på mig. Småbarnslivet är inte alltid mysigt;)

Som sagt jag är bortskämd o hoppas jag förblir det:D

Kommentera

Publiceras ej