Nov. 30, 2012

2kommentarer

Jag har blivit shoppoman...passar sig bra till en mammalön! Jag handlar nästan bara till Ella, kläder hit o dit så det snart svämmar över när vad som jag borde köpa är kläder till mig själv! Men säg mig, var hittar man tunikor eller en jäkla mirakeltröja som döljer degklumpen till mage? Jag ser fanimej inte klok ut nuförtiden...magen dallrar värre än en brylepudding...o glöm de där snacket att de kom något fint ur det. Givetvis gjorde det de men de betyder väl inte att man inte vill vara fin för de?

Jag har härliga röda bristningar på höfterna som skvallrar om vad denna kropp varit med om, de räcker..jag har dessutom en underbar dotter som sitter o jollrar i sin stol..mer bevis en så behöver jag icke!

2 kommentarer

Emma d

01 Dec 2012 15:11

Haha förlåt
Men jag könner igen mig EXAKT ;)

Stephanie

03 Dec 2012 12:18

Jag har uppenbarligen inte testat den själv men googla "mothertucker" :D det linnet ska hålla in magen och ha den på plats. Kolla annars på typ lindex efter gördlar som du har under kläderna. Sen finns det kroppsstrumpor som jämnar ut från knäna upp till under brösten, det hade jag ofta innan till tighta klänningar. Jag har snart också en degklump så får se om jag kommer på något annat då :)

Kommentera

Publiceras ej