Nov. 20, 2012

2kommentarer

Jag har hela tiden varit stark när det gäller detta men Ella och hennes mage. Kanske är det för att hon är pigg i övrigt som jag hållt mig lugn. Men efter att få bytat mat igen för 100gången och kräkningarna går tillbaka till ruta ett så orkar jag inte vara stark längre. Jag blir så jävla ledsen rent ut sagt när hon inte ens hinner få ner det i magen förrän det kommer upp, när jag inte ens kan byta en blöja utan att hon kräker, när hon inte ens kan få ligga och spralla utan att det rinner ner i nacken på henne. Ja jag mår fruktansvärt dåligt över det och läget känns helt hopplöst. Det finns en enda ersättning som Ella klarar, som tjocknar i magen så den är svår att kräka upp, nog fan ska inte tarmarna klara den då:(

Jag hoppas så innerligt att det blir bättre snart så hon också kan få gå upp i vikt o bli en stor tjej!!



2 kommentarer

Nathalie

20 Nov 2012 22:45

Mia

21 Nov 2012 07:02

Lider med dig Linda, förstår att det måste vara jätte jobbigt att inte bara kunna få njuta av att vara mamma utan att behöva oroa sig för sessan hela tiden ;( hoppas verkligen det vänder snart för er!! Massa styrkekramar <3

Kommentera

Publiceras ej