Nov. 19, 2012

1kommentarer

Vi är ännu inte utskrivna utan fortfarande på permis så vid 10 ska jag och Ella åter upp på sjukhuset för vägning. Efter det kör vi ut till Svedberga och hälsar på Linda och Alice:)

En sådan här dag är man rätt glad att ha garage, finns det något tråkigare än att skrapa rutor? Andy har min bil till jobb nuförtiden och det ska bli roligt att se om har också måste hoppa in genom bakdörren denna vintern hihi. Min bil har ju då en tendens att alltid frysa framdörren när det är kallt :)

nej älskling har somnat, dags att duscha !



Så har hon själv rullat över på sidan, aww min snutte! ( inte alls lökig mamma )

1 kommentarer

Therese

19 Nov 2012 09:08

Håller tummarna för viktökning idag! ;) haha man blir så lökig när man fått barn ;) blir jag med varje gång Hugo gör något nytt! Haha eller bara man får ett leende :)

Kommentera

Publiceras ej