Nov. 01, 2012

3kommentarer

Jag har en fisloppa i knäet som absolut inte vill somna om
...men de vill jag! Vi ska möta Ida och Linnea om 2 h o jag vill gärna duscha innan.

Jag är en dålig mamma för hon vill äta mer men hon får inget..låter mer dramatiskt än det är. Hon har precis ätit och ja vill hålla henne till iaf halv 9 o få henne att äta mer då. Vi ska ju ut på promenad och då vaknar inte hon och de får inte gå för många timmar utan mat.

Det jag skulle komma fram till var att hon ligger och gnäller i mitt knä och jag försöker få henne att somna
.så inser jag att jag kan typ ingen barnlåt. Mors lilla olle? En del kan jag sen hittar jag på resten haha
..dåligt, de får bli läxa på den!

3 kommentarer

Denice

01 Nov 2012 09:20

Jag har samma problem som du, sjunger den lilla snutt man kan sen får det låta brambramlalalaaaaoaopåao.
Johannes tycker det låter jätte konstigt men Liam verkar uppskatta det haha

Emma d

01 Nov 2012 20:48

Ush så mycket planering med mat kommer jag ihåg nu när jag läser hos dig:) det e rätt bekvämt när dom blir större kan man ta en korv var som helst liksom men nu måste man "pricka" allt som du säger :) minnet är kort!:) jag vägrar också åka bus om hon skrek, jag gick alltid av om Hon börja :p men det e fan värre nu när dom e större och ska börja hålla på åååååh det är pinsamt om nåt! Springa ringer klättra
Ut vagnen ja det kan vara
Hemsk :)

Nathalie

01 Nov 2012 23:27

Hahaha som jag alltid hittar på i mina låtar. Jag kan melodin och någon rad sen är de hittepå :))

Kommentera

Publiceras ej