Lördagskväll

0kommentarer

Imorgon är det farsdag och jag funderar på hur vi ska "fira" Andy. Presenter är köpta, från Ella såklart, men något litet speciellt skulle man väl kunna göra, men frågan är vad? Så sjukt dålig fantasi.
Min pappa ska jobba imorgon så jag och Ella gav han presenten idag när vi var och hälsa på :)
Jag vet att sådana dagar är överskattat men jag tycker ändå att det är lite trevligt :)
 
 
Nu har vi lite lördagsmys. Vi äter gotte och tittar på tv. Ellafis fick i sig rätt mängd mat nu på kvällen men har kräkt upp lite. Nåja än så länge mår hon bra så det är bara att vänta på att hon ska vänja sig vid den nya maten. Stackaren har fått byta mat 100 ggr. Först nan, sen lemolac, sen nan, sen lemolac, sen neutrugena och nu althera..inte lätt för en liten tjej att hänga med i svängarna :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej