Torsdag 3maj

0kommentarer

Idag har varit en trevlig dag, tyvärr har jag dock inte varit ute mycket. Jobbade till 2 sen blev det massage..får passa på medans jag fortfarande kan ligga på magen :) Efter det körde jag hem till Therese där det blev fika med henne, Jessica, Sjöbbe, Nathalie och Emma, plus barn såklart :)

Jaha så då var den stora nyheten ute nu då..haha folk undrar hur vi kunnat hålla det hemligt så länge men faktum är ju att helt hemligt har det inte varit. Närmsta vänner och familj har vetat det ett bra tag ...sen har jag varit orolig att allt inte stått rätt till så det kändes bäst att vänta till ultraljudet. Vi var där igår morse o gud så mysigt att se sitt lilla mirakel sprattla rundor inne i magen :) Allt såg bra ut och med mig ser det bra ut oxå. Moderkakan ligger i livmoderns framvägg därav kan jag kanske känna fosterrörelser sent. Så länge allt är bra med bebis mår jag bra!

Magen är inte stor men den är där. Det syns inte mycket för er men jag själv ser att den blivit större !


Vi är världens lyckligaste och längtar något enormt ♥


Kommentera

Publiceras ej