RIP

3kommentarer

Mitt under spänningen i Eurovision läste jag en sak på facebook som gjorde mig fruktansvärt ledsen. Mikaela min fina dykinstruktör, som kämpade och hejjade på mig i mina svåra studor med dykningen, har omkommit i en dykolycka
:( Livet är så orättvist, hon var verkligen en stor och fin människa som ville alla väl.
Jag har sovit ytterst lite inatt då mina tankar funnits hos henne och hennes familj  och när A sen kom hem vid 3 var det kört. Att se min starke sambo ta det så hårt gör ont. För honom var det inte bara en instruktör utan en bra vän. Jag har gråtit många tårar inatt och vill verkligen tro att det bara är en dröm men tyvärr är det inte det :(

Vila i frid Mikaela. Hoppas där är många fina fiskar och koraller att titta på även i himlen.

3 kommentarer

Helena

27 May 2012 10:32

Beklagar verkligen! Dem två sista raderna är bland det finaste du någonsin har skrivit!

Sjöbbe

27 May 2012 11:08

kram till både dig och A

Jessica

28 May 2012 10:00

Ni finns i våra tankar...

Kommentera

Publiceras ej