Onsdag 23/5

1kommentarer

Hej hopp!

Då var onsdagen kommen..ett steg närmre helgen :) Fast jag ska jobba extra på söndag så riktig långhelg blir det inte. Behöver pengarna så jag är glad. Hoppas nästa lön blir bra för nu har det varit mycket röda dagar denna månaden.

Jag ska jobba 8-15 idag sen i eftermiddag ska jag träffa Kittel :) Bara hem och byta om sen tror jag att vi ska ses i stan. Hoppas det blir fint väder idag med. Kanske inte liiika varmt som igår för det var ju olidligt.

Nu väntar jag på vädret på rapport. En på jobb berätta att en tjej som jobba hos oss för några år sen är metrolog på tv..roligt, det var det hon studera till :)




Havregynsgröt och äppleklyftor till frukost. Äppledelaren måste va en av tidernas bästa uppfinning :)




Fick en tidning igår med ett gravidpaket jag beställt :) Alltid roligt att läsa..




Så var det en gubbe idag bara för det haha

1 kommentarer

Therese

23 May 2012 10:56

Ja! Äppeldelaren är såååå bra! Den gör det mycketlättare att äta äpple ;))

Kommentera

Publiceras ej