Lördag

1kommentarer

Jag åkte ut innan för att ha något att göra. Tog med kameran ifall jag skulle stöta på något roligt. Var dock bara en sväng vid pålsjö sen lite nere på stranden men helt sjäv var det inte så kul så jag åkte in till stan istället. Skulle bara hämta ett paket på apoteket men råkade gå in på H&M också. Där hitta jag ju såklart bebiskläder. Sluta med att jag var en sväng på både väla och familia också :) Nu har jag nästan precis kommit hem och jag har såå ont i fötterna. Får det dölätt nuförtiden men tycker inte att dom svullnar så värst.








En ynka anka i hela dammen :)




Inehållet i paketet jag hämtat. Beställt det genom någon gratissida :)



Detta "råka" jag köpa idag




Bebis är redan bortskämd trots att det är hälften av tiden kvar :)

1 kommentarer

ise

29 May 2012 11:02

kommer du ihåg vilken gratis sida`?

Kommentera

Publiceras ej