Lördag 12 maj

0kommentarer

Detta har varit en bra dag.. rolig nyhet och en mysig dag. Jag och Andy vaknade tidigt imorse men vi låg och myste i sängen ända fram till 12 :) Vi åt till och med frukost där haha. När vi väl kommit upp körde A mig till mina föräldrar där jag stannade medans A hjälpte Mått med en bokhylla. Mina föräldrar var nog rätt glada när jag åkte för jag åt dom ur huset haha. Jag skyller på bebis Bruno :D

Vi åkte sen till Ikea där vi titta på tyg och kanske lite på bebismöbler hihi. Skulle bara få A att godkänna den säng och skötbord jag valt ut... och det gjorde han :)

Nu sitter vi i soffan och tittar på tv...ska äta smörgåstårta som e kvar sen igår...mums!



Min pappa har köpt världens finaste bil! Du e jag o A skitsugna på att köpa en nyare kombi... vi får la se vad som händer :)


ha en fin helg!

Kommentera

Publiceras ej