Kväll

0kommentarer

Nyss hemkommen från date med Frida och Camilla. Var verkligen jättetrevligt och när Frida sa att klockan var halv 10 trodde jag inte det var sant. Tiden gick alldeles för snabbt.

Jag känner mig som världens gnälligaste men jag gråter snart av smärta. Fått inflammation i tandköttet..där bak där visdomstanden ska sitta men det konstiga är att det går upp i kinden oxå. I alla falll tryker det på tänderna så det känns som jag har tandvärk och nu på kvällen börja det dunka där. Smarte jag skulle lokalisera smärtan precis och tryckte med fingret mitt på det ömma tandköttet och herre gud så ont det gjorde. Nu gör det så ont så jag fan inte vet var jag ska ta vägen. Måtte det vara bättre till imorgon annars vet jag inte vad jag ska göra :((

Är väldigt anti värktabletter nu när jag är gravid men ska ta en nu sen gå in o borsta tänder och gurgla listerin ( för 3dje gången idag) hoppas på en god sömn inatt.

Kommentera

Publiceras ej