Hallo

0kommentarer

Jag fick en akuttid hos tandläkaren. Klockan 11 var jag där i tron om att skölja litta i munnen för inflammationen. Visa sig att det inte var nog med inflammation utan att jag dessutom fått påsar med var under tandkött och tand!! Allt pga. denna jäkla visdomstand. Så istället för att skölja lite bedöva dom och stack hål där dom spruta in nått mög som skulle trycka upp varet. Meganajs!. Jaja förhoppningsvis skulle detta bli bra annars måste jag tillbaka igen och få antibiotika. Till hösten efter förlossningen måste jag dit för att dra ut tanden :(

Jag kunde gå hem från jobb eftersom jag är bedövad i halva käften så nu väntar jag bara på att den ska släppa..hungrig som bara den men jag köpte med en drickyoghurt hem och den borde jag ju kunna dricka?

Kommentera

Publiceras ej