Fredag 25/5

1kommentarer

Hej här skriver gnällfisen

Jag har knappt sovit något alls inatt, vakna av ett jäkla dunkande i kinden så sömnen fick tyvärr lida...men jag är lika glad för det :) Frustrerande är det när man själv inte kan sova o A snarkar och bökar rundor, jag känner nästan för att putta till honom så han vaknar. Kan inte jag sova borde han ju också vara vaken eller hur? :D

Jag ska i alla fall ringa tandis och se om dom har någon akuttid för spoling. Redan hört med jobb och det är okej om jag går ifrån lite. Har dom ingen tid blir jag tosig men då får jag prova köpa en sak på apoteket som jag blivit tipsad om. Men missfärgningar på tänderna känns ju sådär? En vanlig biverkning och hur kul är nu det?

Nej nu ska jag göra ve mig. 20 i 8 öppnar växlen så det gäller att vara med då :)


Ha en trevlig dag!!

1 kommentarer

Therese

25 May 2012 10:06

Aj stackare ;( hoppas du fått en tid idag gumman!

Kommentera

Publiceras ej