tosig...

1kommentarer

Nu får jag snart ett ryck o slår sönder denna datan. Den är ju helt mongo. Skärmen är sönder så den kan bara vara i ett visst läge annars flimmrar hela bilden..nu början  den fanimej flimmra även där. Nej men om man hade haft obegränsat med pengar..då hade vi köpt en ny men jag känner att våra pengar får prioriteras till annat faktiskt. Skönt att vi får bonus iår också från Maxi, det är alltid välkomna pengar som man uppskattar mkt.

Idag ska jag träffa Lollo och Ida. Vi ska äta lunch tillsammans o ha det bra. I eftermiddag blir det dejt med Ida och Blondy. Ida är för söt " Jag har inte bestämt något på måndagen, jag ägnar den dagen åt dig" haha.


Nej dags att duscha! Puss

1 kommentarer

ise

13 Mar 2012 10:22

ja jag får väl lära mig att njuta av det med..=)De känns bättre nu när alla hormoner lugnat sig hehe:)

Kommentera

Publiceras ej