Slut på det roliga

1kommentarer

I söndags förmiddag slutade jag röka och jag måste säga att det går över förväntan. Jag är inte ens röksugen. Igår när jag satte mig och åt på jobb tittade jag in i rökbåset och kom på mig själv med att känna äckelkänsla. Inte att dom som röka var äckliga men att jag själv inte skulle kunna tänka mig att ta ett bloss. Nu är detta bara 5:te dagen så jag vet att det jobbiga kan komma när som helst men jag är i alla fall glad att jag känner som jag känner just nu :)

Jag har börjat min dag med att diska, vika ihop tvätt och dammsuga. Blondy kommer hit vid 11 tiden så här får ju se lite anständigt ut. Nu ska jag in i duschen sen köra och handla pålägg.

Ikväll jobbar jag till 22.30, icke roligt för jag somnar fortfarande jättetidigt på kvällen och vaknar tidigt på morgonen så jag lär vara trött ikväll.


1 kommentarer

Nathalie

09 Mar 2012 21:01

Duktig :)

Kommentera

Publiceras ej