Hemma bra men borta bäst

0kommentarer

Usch vad tråkigt det är att vara hemma. Jag ser verkligen inget roligt i det men det är bara att gilla läget. Har i alla fall haft en sjukt bra och roligt semester. Ledig 5 veckor har gjort bra för min själ. Imorgon blir det att återkomma till jobbet vilket verkligen inte ska bli kul men det ska bli bra att komma in i rutiner igen. För vare sig vi vill eller inte så behöver vi dessa rutiner. 5 veckor iväg där ingen tid eller stress existerar gör en helt förslappad. Trött dygnet runt trots att dom flesta dagarna går åt till att slappa och ha det bra.

Idag ska jag träffa Jessica, Sjöbbe, Therese, Emma, Nathalie och alla barnen nu på förmiddagen och i eftermiddag/kväll ska jag träffa Ida och Blondy. Ska se om jag hinner med lite ärenden där emellan för denna helgen hemma har jag verkligen inte gjort någonting.

Igår vakna jag 05.30 och klockan 17.00 sov jag. Vakna 00 gick in o la mig i sängen sen blev ju den sömnen sådär. Var uppe innan 06.00 idag igen men denna dagen måste jag verkligen försöka hålla mig vaken för imorgon gäller det att jag har vändt dygnet rätt igen.

Nej nu ska jag duscha så jag är klar när Jessica o Noel hämtar upp mig!

Puss


Kommentera

Publiceras ej