Godmorgon torsdag...

0kommentarer

Idag vaknade man upp till en grå trist dag men man vet aldrig för det var samma sak igår vilket snabbt ändrades till fint väder. Jag, Jessica, Noel, Ida och Linnea tog en promenad till ÖoB och Willys när jag sluta igår, härligt. Eller sällskapet var trevligt men jag hade så grymt ont i fötterna. Jag har en ny på jobb som jag lär upp vilket innebär att jag står rätt upp och ner bakom henne på stengolv. Aj aj för fötter och rygg. Jag får se hur det går idag för jag tänker minsan inte stå och lida.

Idag jobbar jag till 4 sen ska jag köra hem till mamma och pappa. Jag måste aktivera mig på eftermiddagarna för annars somnar jag. På kvällarna är jag så trött så igår somna jag till och med mitt i Greys! har aldrig hänt förr...tur det går i repris :)


Kommentera

Publiceras ej