Fredag

0kommentarer

Så glad jag är att jag slipper jobba till 22.30 idag. Slutar 20.00 istället och det är faktiskt 2½ timme tidigare vilket innebär att jag också får lite fredagsmys. Vi ska nog ha det mys ikväll och äta räkmackor :)


Jag åkte till väla igår men jag är så dåligt på att handla när jag väl har pengarna. Slutade med ett par leggnings, duschcreme, nötter och ballonger. Haha var väl inte riktigt vad jag tänkt mig i shoppingväg. Nåja mer pengar in på sparkontot, dom lär behövas en vacker dag.


Längtar som alla andra till våren. Jag bojkottar min vinterjacka vissa dagar bara för att det är så tråkigt nu. Dock får jag pälsa på mig med tjock tröja och halsduk för att klara av det. Men snart så kommer nog våren. Helsingborg är verkligen en fin stad då.




Kommentera

Publiceras ej