Vecka 25

1kommentarer



Du är på dag 169 av 280. (60,4%).
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 0 fulla dagar (v24+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 111 dagar kvar till beräknad förlossning.


Då går vi in i vecka 25 idag. Många har sagt till mig i helgen att jag börjar bli stor och att magen växt mycket på kort tid. Själv uppfattar jag inte det så men sen lever jag ju 24h om dygnet med den :D






Många spekulerar i om det är pojke eller flicka också. Jag själv har ingen direkt känsla men däremot kallar jag ju bebisen mest för han. Vet inte om det har med att göra att A tror att det är en pojke eller det är en känsla jag innerst inne har. Skulle väl säga att gissningarna är hälften-hälften annars. Hade en kund idag som var helt övertygad om att det är en pojke där inne :)

1 kommentarer

Anonym

17 Jun 2012 18:26

Annars vill Alice gärna ha en flick kompis ;)

Kommentera

Publiceras ej