Vecka 23

2kommentarer


Du är på dag 156 av 280. (55,7%).
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 1 full dag (v22+1).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester två
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 124 dagar kvar till beräknad förlossning.







Ikväll var jag Ida och Linnea på Familia. Jag letade efter ett par mammabyxor. I vanliga fall går jag alltid i leggings men nu när magen inte är jättestor ser man mest småfet ut i tunikor så ett par jeans tsm med en tröja är mycket snyggare. Hittade dom jag har på mig på bilden, supersköna.

2 kommentarer

Nathalie

05 Jun 2012 20:37

Håller med. Hade alltid en tajt tröja och byxor

Carina

07 Jun 2012 16:17

Hej!



Vart hittade du dem? Jag vill också ha ett par fina mammabyxor men har inte funnit några än. Jag har inte kommit så långt än, bara 14 veckor gången.



Carina, från din parallellklass på Fredde :)

Kommentera

Publiceras ej