torsdag 7/6

2kommentarer

Igår var det Sveriges natonaldag, jag och Andy firade det genom att äta våfflor och se ett avsnitt av "Bron" :) Vid 8 skulle jag bara vila lite innan Greys men såklart kom jag inte upp igen..så jag får se min inspelning idag istället.

Klockan ringde 05.30 idag. Skulle köra med A ner till speedy och lämna bilen. Vi ska sätta drag på den :) Vad jag skulle uppe och göra redan halv 6 kan man fråga sig så jag ställde om klockan till 6. Dock kunde jag inte somna om för då hade Bruno morgongymnastik :) Så förmodligen slutar det med en tidig kväll idag med.

 I eftermiddag ska jag till BM och boka in nya tider sen ska jag till väla och ta en fika med Vicky. Det var minsan inte igår :) Ha en trevlig dag!




2 kommentarer

Nathalie

07 Jun 2012 10:12

Gott att ni lämnar bilen hos pappa :)

Therese

07 Jun 2012 10:44

Skiiiit störigt att bilderna gör så! För mig med ;( igår fick jh lägga in från datorn! Grrr!!!!! Ska vi bestämma en träff snart gumman? Vill ju se din fina mage ;)

Kommentera

Publiceras ej