Torsdag 28juni

0kommentarer

Idag har varit en bra dag på alla sätt och vis. I förmiddags var jag hos barnmorskan och kolla läget. Allt var bra, hjärtljud, magmått, urinprov och blodtryck :) Magmåttet låg mitt på kurvan så det är ju bra. Lilla fis verkar ha det bra där inne :) Jag ska prova att använda stödstrumpor nu men hjälper inte det för värken i fötter och vader ska jag prata med deras läkare. Jag hoppas dock att det ska funka bra
 
 
Efter det åkte jag och mamma till väla för att köpa gardinomtag. Hitta inga bra men kom nog fram till en annan bra lösning så på måndag när dom ska upp i husvagnen får vi se hur det blir. Min mamma har verkligen varit en klippa med detta. Jag själv är ju helt lost när det gäller att sy men hon har sytt både gardner och kuddar till oss :)
 
 
Vid 12.30 var jag på en halvtimmes massage. Så himla skönt! Man vill aldrig att den halvtimmen ska ta slut. Jag har dessutom bokat in mig på fotmassage vecka 28, det ligger en salong här uppe på centrat och jag längtar!
 
När massagen var över körde jag ut och hälsa på Emma och lilla Elliott. Vädret har ju varit toppen så vi satt ute i deras uterum och fikade :)
 
Nu när jag kom hem har jag lagat middag sen fick jag ryck och drog fram dammsugaren. Slipper jag tänka på det under helgen :) Man får passa på när man har ork.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej