Tisdag 19/6

0kommentarer

Idag började jag på mitt sommarschema. Jag är i informationen hela sommaren istället för kassan vilket är roligt. Jag hoppas bara att det går bra. Får ju lite ont i fötter om jag står eller går för mkt sen börjar det redan bli jobbigt att böja sig :/ Men jag får väl köra med alla andra som jobbar där ute haha ;)

Jag längtar till midsommar. Jag och Andy ska fira hemma hos mamma och pappa. Har blivit lite en tradition..tror de är 3dje året vi gör det nu och jag tycker det är perfekt. Eftersom jag alltid jobbar midsommarafton är det skönt att kunna köra direkt dit. Förra året var jag nykter och då skämta jag om att aldrig mer vara det men se vad som hände, nu är man på smällen och har inte direkt något val ;)

Imorgon blir det i alla fall att följa med m&p till City gross för att handla maten. Jag och A handlar alltid på Maxi så jag tycker det är "roligt" att följa med till andra affärer. Lite knäpp, jag vet :)



Förra årets midsommar :)

Kommentera

Publiceras ej