Semester med husvagn

1kommentarer

Nu jobbar vi bara 1 vecka till sen är det semester. Jag ska ha 1 vecka men A ska ha 3, gottegris :) Det blir att vi åker iväg med husvagnen även om vädret inte ser ut att ändras. Men man kan inte låta vädret styra, då får vi bara sitta här inne liksom. Vi ska åka till Ystad till Sandskogens camping. För något år sen lånade vi denna husvagn ( Som är köpt av min arbetskamrat) och då åkte vi till den campingen, jättemysig är den :)
 
Mamma håller på att sy nya gardiner till den men överdragen till dynorna får vänta eftersom jag inte har måtten. Ska ta av dom som sitter på nu och se hur orginal dynorna under ser ut. Förlåt Annika men dom som är på nu är inte världens snyggaste ;)
Nu ska vi  försöka sätta vår prägel på den :)
 
 
 
Ska bli så mysigt att komma iväg i alla fall och jag längtar. Hoppas på att dom sista 4 jobbedagarna går snabbt.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Anonym

25 Jun 2012 13:57

Dom va snygga när jag satte på dom för 14år sen

Svar: hahah ja det kan jag tänka mig:D
Linda

Kommentera

Publiceras ej