Lördag 30 juni

0kommentarer

Andys bil har gått sönder. Något flexrör!? I alla fall är det ju typiskt nu när vi behöver den på måndag. Kanske finns det en chans att den blir lagad imorgon och jag ber en bön för jag vill ju så gärna åka på måndag!! Jag har ju till och med packat haha.
 
Imorgon ska jag och pappa ut och fixa. Första förslaget är Ullared. Jag vill gärna dit men vet inte om jag orkar köra ända dit. Andra är ut och kolla på en ny tvättmaskin. Hade ju egentligen varit vettigare haha. Men Ullared är ju så roligt :) Nåja jag har sagt att jag bestämmer vilket imorgon, pappa bryr sig inte vilket så det är upp till mig. Beror faktiskt helt på när jag vaknar imorgon. Imorgon ska här inte ringa en väckarklocka!
 
Nu är jag pisstrött, är uppe på övertid ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej