Fredag 8juni

2kommentarer

När klockan ringer denna dagen har jag ingen annan tanke än att "imorgon får jag sova hur länge jag vill" Detta är sista dagen på jobbveckan ( om jag inte jobbar extra) och den är alltid så himla jobbig. Jobbar till 14 idag sen får vi se vad dagen erbjuder.

Jag somna 8 igår igen, dock vakna jag 9 när A kom hem. Ville gå in o lägga mig men A ville att jag skulle ligga kvar i vardagsrummet och hålla han sällskap. Varna han att jag säkert somnar igen men det gjorde inget bara jag låg kvar i soffan. Haha sötnöt, nog roligt sällskap :)


 

2 kommentarer

Therese

08 Jun 2012 09:46

Vad roligt att du uppdaterar så mycket nu ;) jag läser varje dag! ;)) puss till dig och fina magen!

Emma

08 Jun 2012 17:05

Det är bara Sjöbbe som ligger lite efter :)) Sjöbbe läser du detta kan du väll uppdatera med lite bilder på söta Alice :))

Kommentera

Publiceras ej