Vecka 31

1kommentarer

Du är på dag 212 av 280. (75,7%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 1 full dag (v30+1).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 6 okt 2012
Du har 68 dagar kvar till beräknad förlossning.
 
 
 
Tjockamolla längtar efter bebis nu. Mycket! Imorgon ska vi på föräldrarkurs. Får vi se vad det innebär :) Jag är inte ett dugg rädd inför förlossningen men jag kanske blir det imorgon haha. Oavsett vad så ska den lille ut, på ett eller annat sätt :D  Jag är helt övertygad om att det kommer gå bra.. jag har en bra stöttepelare vid min sida, Andy ♥
 

1 kommentarer

Anonym

31 Jul 2012 19:35

Snnaart så :)) jag tänker att efter dig är det
Bara 1månad Kvar för mig hahaha :) förlossningen kommer gå bra! Man är så sjukt trött o taggad att man bara vill klämma ut h*n o skiter i hur ont det gör :)) så bli inte rädd :))

Kommentera

Publiceras ej