Måndag 16/7

0kommentarer

Måndag morgon, kan man annat än ogilla det. För det första är min lediga helg slut för det andra avskyr jag att jobba måndagar. Regnet bara öser ner ute och det gör ju inte en mer positiv.
 
Igår hade jag och A en riktig slappedag. A var lite seg efter helgens festade och jag hakade på det humöret och blev seg jag med. Vi låg i soffan och mös hela dagen. En liten middagslur hann vi med också för att sen titta lite mer på tv. Men det var skönt. När det var dags att lägga sig för kvällen fick jag en halsbränneattack utan dess like. Tabletterna som alltid hjälper gjorde inte ett skit. Då var jag gråtfärdig :( Jag tror jag vet vad jag gör för fel så från och med idag får jag skärpa mig.
 
Nej iväg och jobba då. A åker till Sjöbo för att fixa husvagnen så jag är själv minst till imorgon, förmodligen till onsdag.
 
2 månader kvar att jobba

Kommentera

Publiceras ej