jaaa

0kommentarer

 
Mitt halsband är återfunnit! Jag kunde inte riktigt släppa det så efter att ha rotat igenom hela hemmet samt skickt 100sms till Andy om det verkligen inte ligger i husvagen slog det mig, kameraväskan. O se där, där låg det!
 
Bruno har namnsdag idag. Vi har firat det genom att äta choklad. Det gillar h*n ;) Bruno verkar även tro att h*n har ensamrätt på magen för så fort jag lägger min arm över den så sparkar h*n hårt :) Det stör väl det lilla livet.. eller vill den bara mysa hihi.
 
Andy har skickat mms med det färdiga resultatet på husvagnen och det ser såå fint ut. Han e så duktig min karl.
Han behövde bättre lim till knopparna så dom ska bytas ut senare sen ska dynorna som sagt få ny klädsel.
 
Nej nu ska jag sova. Får ställa klockan imorgon så jag kan titta på Nyhetsmorgon. Bülow ska ju vara med och prata om "tjejskjutsen"
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej