Glukosbelastning

0kommentarer

Idag var dagen kommen. Det gick bättre än förväntat. Jag var inte speciellt hungrig och inte törstig heller. Dock var det ingen trevlig sak precis. Sockerlösningen var äcklig och alldeles för sur för min mage sen var väntan det värsta. I början pratade jag och en tjej men efter våra besök hos bm somnade hon så där satt jag :)
 
Värdena var bra i alla fall och det är huvudsaken. Det enda som inte är bra är mina järnvärden. Jag får helt enkelt inte upp dom och det var jag beredd på. Jag får kämpa vidare och försöka hitta en bra tidpunkt på dagen att ta tabletten.
 
Hon visade även hur bebis ligger. Huvudet neråt och rumpan uppåt :) Rumpan ligger och trycker på magmunnen vilket gör halsbrännan ännu värre haha, såklart. 
 
Nu har jag precis vilat middag och ska om 1 h köra till jobb.
 
Ha en bra dag allihopa!

Kommentera

Publiceras ej