Fina saker :)

0kommentarer

Idag kom ett gäng arbetskamrater tillbaka från semestern. Gladast är jag såklart att träffa min Annika P :) Hon och Jocke har varit i USA och idag fick vi presenter av dom. Ett par converse till Bruno och strumpor till mig :D Hon mobbar alltid mig för mina fula strumpor och nu fick jag ett gäng nya haha. Såå himla snällt, tusen tack till er :))
 
 
 
Andy tyckte också att dom var söta men undra om sådana skor inte har ordentliga sulor. Ska man inte kunna ha dom ute? Jag förklarade för honom att detta är skor som passar en bebis på 0-3 månader och dom kan inte gå. Han skratta själv åt hur dumt han tänkte där :D
 
 
 
När jag slutade jobba idag hade jag fått ett meddelande av Andy där det stod att idag var det godis och filmväder. Så ja det är hur vi spenderat vår dag :) Dock fick jag ryck nu på kvällen runt 20.00, hämtade min mamma så körde vi till Lidl och köpte en tvättkorg till Brunos kläder hihi
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej