Bebis

1kommentarer

Idag har varit en rätt lugn dag för bebis. Inte mycket action här inte men den är väl trött som sin mor. Imorse ville den inte vakna så jag drack ett glas kallt vatten, la mig i soffan och putta på magen så den vakna till liv :) Man måste ju se så allt är som det ska.
 
Andy kom hem i förmiddags från sin pappa och Sanne. Han hade fått med sig hem bebiskläder som Sanne köpt. Så sött av henne :) Jättefina är dom!
 
 
Härmed lovar jag även mig själv att hädanefter äta mer hälsosamt. Min halsbränna får mig till att snart få ett psykbryt och efter en langos och en munk finns det inte en pilla i världen som biter på det. Så nej nu får det vara nock. Vanligt mat samt vatten. Kolsyrat vatten får jag också det av så det får vara slut med det med...nu är jag trött på det! Det är lite mer än 2½ månad kvar och jag borde kunna ha lite självdiciplin under denna tiden som är kvar.

1 kommentarer

Emma

19 Jul 2012 12:05

Jädra halsbrännan!! Det värsta är att det blev värre den sista månaden då kunde jag inte sova! Hoppas det inte blir spå farligt denna gången :( men måste också skärpa mig med maten :( men så svårt spec i detta tråk väder!

Svar: ja verkligen. Men prata med bm idag och enligt henne kan man förebygga det till viss del men sen är det bara att acceptera att visa får det helt enkelt och har det hela graviditeten :S
Linda

Kommentera

Publiceras ej