Koh Samui

0kommentarer

Nu ar vi pa koh samui. Allt ar bara bra med oss o vadret ar toppen! Idag har vi legat pa stranden borta pa mina foraldras hotell, ar inne pa ett internet cafe nu sen ska vi mota upp dom ikvall igen och ata med dom. Har inte handlat mkt men nu nar mammi ar har blir det lite shopping. Har handlat 2 trojor och ett halsband. Ska se ikvall om jag hittar lite mer skit som jag kan stoppa ner i mammas resvaska =)

Imorgon ska vi aka pa en rundtur pa on. Vi bestammer sjalva vart vi vill aka for vi har en taxi for oss sjalva. Det blir iaf tempelomrade och kanske vattenfall. Ska bli kul att gora nagot annat for det blir ju stranden for det mesta.

Pa fredag aker vi nog till Koh Tao igen, basta on tycker vi och sen aker vi upp till Koh Chang. Jag ska nog tatuera mig denna gangen om jag vagar, en bambutatuering =)


Nej nu ska vi ga o handla notter sen vila oss lite pa hotellet...vi trots att vi inte anstranger oss allt for mkt ar man helt slut om dagarna.


Ha det bra sa ses vi om nagon vecka! Puss o haj

Kommentera

Publiceras ej