Koh Chang

0kommentarer

Hej alla glada! Hoppas allt ar bra med er, har e det toppen! Ar pa Koh Chang nu och livet rullar pa i vanlig ordning. Idag har vi varit pa en strand i White Beach..kunde hyra typ brassestolar dar sa det var skont for i vanliga fall ligger vi pa handdukar i sanden.

HAr aven varit o bokat tid for tatuering.. bambutatuering far det bli men Andy visa idag med en penna hur det kanns sa nu borjar ja angra mig haha. Jaja nu har ja bokat tid sa nu ar det bara att bita i det sura applet.


Tiden borjar rinna ut. Pa torsdag aker vi harifran till Bangkok dar vi stannar 1 natt. Blir ca 2 dagar vi far pa oss att shoppa da. Maste slanga en massa klader o skit om ja ska kunna fa plats med nagot i min ryggsack dock....men det gor inget har bara skitklader med mig anda haha.

Annars ja... dagarna bara flyter pa sa jag vet knappt vad vi gor...en sak vet jag och det ar att jag inte langtar hem. Laser pa Facebook om allas problem o helt enkelt jalvigt trakiga vardag och kanner, neeeeej!! Vill icke! Vill vinna dromvinsten o aldrig komma hem igen.

Ska iaf bli kul att traffa mina fina vanner som jag saklart saknar! Dom ar dock bara ett telefon samtal bort o ni ska veta att era samtal o era roster betyder mkt for mig!!♥


Nej nu ska jag ga o fylla pa min mobil o handla mig nagot gott o dricka :) Ta hand om er! Puss

Kommentera

Publiceras ej