hej fran Thailand

0kommentarer

Forsta gangen man sitter pa ett internetcafe...darav ingen uppdatering alls. Vi har iaf det superbra och har varit ivag i 2 veckor nu...vart har dom dagarna tagit vagen ? Har varit pa koh samui i ca 9 dagar sen koh tao dar vi aven ar nu. Koh samui kanns det som att vi kan innan o utantill sa dar har dagarna flytit pa medans koh tao ar helt okant for oss. Koh taos pir ar extremt jobbigt dar alla thaiare skriker efter en och eftersom vi inte visste vart vi skulle tog vi forsta basta kille. Visa sig att vi kom till ett jattefint stalle ute i odemarken men som lag i en schysst vik. Nackdelen var att dar inte fanns nagot annat an detta hotellet och vi hade noll sandning. Vi stanna dar i 2 natter sen drog vi vidare till civilisationen igen. Har har vi nu bott i 2 natter och ikvall ar var sista. Imorgon tar vi baten over till Koh Phangan och gor nya upptackter dar. Vet val inte riktigt hur manga natter vi stannar men sen blir det Samui igen for att halsa pa mina foraldrar. Hinner vi med allt ar tanken att aka till Phi Phi samt Koh Chang innan vi drar hem till trakiga Sverige igen. Vi har dock 3 veckor kvar sa Helsingborg finns inte direkt i tankarna nu :)


Men som sagt allt ar jattebra och vi njuter till fullo. Fint vader varje dag och varmt som tusan. Jag har sagt det innan men gor det igen...vill man ringa mig sa ar det bara att ringa mitt svenska mobilnummer. Ni betalar precis som ni gor till mig hemma. Tank dock pa att vi ligger 6 timmar framat i tiden sa med andra ord  du som ringde mig 20.30 svensk tid igarkvall vackte mig 02.30 :)) Skicka sms ar inte lont for jag kan inte se dom for jag har ett thaikort och jag har ingen aning vad det kostar for er att skicka sms till det


Nu har vi fort over alla bilder till usbminne...sa nu ska vi tillbaka o duscha sen ut o ata. Ta hand om er...vi ses om 3 veckor!! Puss

Kommentera

Publiceras ej