oro

0kommentarer

Nu ska man inte bara oroa sig för Ella utan även för Andy. Han skulle bestämt gå hem från Rosengården istället för att ringa en taxi. Inte ett ord i världen fick han att ge sig. När jag sen ringer ska han precis gå igenom jordbodalen. Såklart går mina nerver på högvarv bara av tanken på jordbodalen när det är mörkt. När jag sen ringer och han inte svarar för att i nästa sekund ringa och mobilen är avstängd ja då har jag nerverna utanför kroppen. Ett tag funderade jag på att ge mig ut och leta, kom på att jag kan ju inte bara lämna Ella. Funderade då på att ringa Johanna o fråga om hon kunde komma upp o passa Ella under tiden, men då insåg jag att jag inte vågar gå till jordbodalen och leta. Funderade till och med ett tag på att ringa polisen haha. Under tiden jag funderade på olika alternativ rulla jag upp rullgardinen igen och spejade ut. Och vem kommer inte lunkandes där om inte Andy. Cool lugn och lite vinglig på benen. Så glad jag var över att se han :) Nu är hela min familj samlade i tryggt förvar i lägenheten och denna oroliga kvinna kan gå och lägga sig lugn och fin.  Men herregud så många tankar som hinner spinna i huvudet under dom få minuterna. För såklart målar man upp värsta senariot :(
 
Sov gott!
 

Kommentera

Publiceras ej