ojoj

1kommentarer

Vi är lite oense här hemma. Ella tycker det är helt okej att gå upp klockan 6. Det tycker inte jag! Sen somnade hon om och då passade jag också på men en halvtimme senare ville hon upp igen. Nu sitter hon i sin siter o snackar och jag sitter här, mer död än levande.
 
Jag får ut 1000kr mindre än vad jag tänkt mig denna månaden. Vet inte om jag gjort fel eller det är som dagarna faller in fattar mig inte på de :) I alla fall så innebär det med höga räkingar denna månaden att jag har 639kr kvar att romla för. Undra vad jag ska hitta på för kul för dom ? ! Faktum är att i detta läget blir jag så illa tvungen att ta av sparpengar...pappa fyller ju dessutom år! Sen får jag bli hemma eller snylta fika hos kompisar hahah.
 
Nej nu ska jag duscha så jag kan hålla samma tempo som min tös

1 kommentarer

Therese

20 Dec 2012 22:35

Tycker gott Andy kan bidra med en slant till dig ;)) !! Det är du värd! ❤

Kommentera

Publiceras ej