Måndag

0kommentarer

Vi ska vara på babymassage klockan 10. Eehm vi sitter i soffan inte ens halvklara. Ella är inte en så lätt madame idag. Vill bara ligga på mig o vila men innan hon kommer till ro är det ett himla bökande o skrikande. Svettig blir man av att ha en liten apunge på sig :)
 
Snart kommer Lollo hit på ett litet besök, kanske ska göra ve mig tills dess haha. Jag ska sen försöka ta mig ner till stan. Mått och Stephanie har fått sin lilla flicka Ellie så i eftermiddag ska vi nog upp och hälsa på dom så min lott blev att handla present :) 
 
Förresten sparar man ju sketamycke pengar på att veckohandla. Vi har aldrig haft så mycket kvar på kortet som vi har nu. Kan Helsingborgshem bara vara så jäävla snälla och komma hit med en ny ugn som vi beställde för 3 veckor sen så hade det ju varit great. Tur jag kom på det nu för nu ska jag ringa o skälla!

Kommentera

Publiceras ej