Ellafis

2kommentarer

 
Jag älskar att vara mammaledig.  Det är så jäkla gott att ta dagarna som dom kommer. Att se min lilla tjej bli större och större och vara med mer och mer. Att se det där lilla leendet som sprider sig över ansiktet när man pratar med henne. Ibland kan jag komma på mig själv med att bara sitta och titta på henne när hon sover, sötast i hela världen.
Jag försöker njuta ( trots kräkningar som ibland står en upp i halsen) av varende sekund för denna tiden får vi aldrig tillbaka. Lilla fisungen som mycket glädje hon ger mig, jag trodde inte det var möjligt att älska någon så som jag gör med henne ♥
 
Efter denna kärleksförklaring kan jag berätta att min dag varit bra. Lämnade Ella på förmiddagen hos mamma sen susa jag ut på väla. Hann precis klart lagom till julbordet och efter det körde jag, Ella, mamma och pappa till Citygross och handla julmaten. längtar som ett litet barn till julafton. Min och Andys första jul tillsammans, det ska bli såå mysigt!
 
Nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att sova. Sov gott!
 
 

2 kommentarer

Emma d

20 Dec 2012 05:26

Visst är det sjuk så "fäst"man blir vid sina barn...o der
Blir mer och mer ju äldre o större dom blir :) ja njuut verkligen av denna tiden innan man börjar jobba! Hur länge ska du bli hemma? Funkar maten bättre nu? Ussh är så trött på detta med mat...känns som man bara matar heeeels tiden! :( längtar till om 2-3mån då man kan börja leva lite mer...ut o fika gå på öppna
Förskolor och sånt mysigt:) vi får ta en promenix en dag!

sjöbbe

20 Dec 2012 06:49

åhhh sötfisen <3

Kommentera

Publiceras ej