Dop

0kommentarer

Idag har vi varit på Hugos dop. Jättetrevligt :) Tyvärr var inte fröken Ella på humör i förmiddags så hon fick bli hemma med farmor, hade ju varit toppen om hon luftat sina lungor i kyrkan ;) Carina skulle på julfest klockan 4 så jag och A fick tacka för oss rätt tidigt så vi hann hem och hämta donnan. Andy stack till en kompis och titta på fotboll så jag och Ella har haft en mysig lördagskväll tillsammans. Hon är mycket gladare nu och har dessutom sovit en bra stund, det händer aldrig på dagen!
 
Imorgon tror jag faktiskt att vi ska ge oss ut på julgransjakt. Jag trodde inte Andy ville ha en så jag bestämde mig också för att skita i det men idag sa han att det är klart vi ska ha en gran :) Vi ska ju för första gången ha julen hemma i år. Mamma, pappa och Kim ska fira med oss här hemma. Vi går ner till Andys mamma o firar på dagen :)
 
Nej nu ska jag förbereda Ellas mat, hon är på väg att vakna och då är det bäst att vara redo :D

Kommentera

Publiceras ej