Dec. 27, 2012

3kommentarer

Nu har jag provat mina nyårs kläder och upptäckt 3 saker.
1. Jag måste gå ner ca 15kilo
2. Jag måste köpa en push up bh
3. Mina fötter har växt under graviditeten så måste även köpa nya pumps.

Summan av kardemumman blir att åka till stan imorgon på jakt efter skor o bh och efter nyår tar jag tag i vikten och satsar på att ha gått ner allt lagom till sommaren:)


Ella har sovit 3 timmar sen fick hon mat så nu har jag en superpigg tjej här hemma. Andy är hos en kompis så det är bara jag o sessan hemma:)



Med nappen på sne :)

3 kommentarer

Emma d

27 Dec 2012 23:48

Hahhaaj jaaa men jag med!!EXAKT!!! Fatts vilks häftiga bh:sr det kommit it
Nu på 1år eller 2 kanske :) men extra push över allt
Typ:) mmm
Mina fötter
Också 1 st större dom förblev så efter chloe!!!:( och mina 15kilon som ska ner är segare än knäck!!

Emma d

27 Dec 2012 23:48

Hahhaaj jaaa men jag med!!EXAKT!!! Fatts vilks häftiga bh:sr det kommit it
Nu på 1år eller 2 kanske :) men extra push över allt
Typ:) mmm
Mina fötter
Också 1 st större dom förblev så efter chloe!!!:( och mina 15kilon som ska ner är segare än knäck!!

Emma d

27 Dec 2012 23:51

Ella sover ju alltid med snutte ovanför ögonen liksom...varför det? Somnar hon böttre då? Hur kom du på det? Jsg tror william också behöver det nämligen! Han har så svårt att komma till ro så jag har provat lägga fillt ovsnpå o han blev lugn direkt... Jag testar 1 gången nu altså haha:) men iaf har han alltid gosst in sig täcket på sidan så tänkte att han kanske vill ha snutte som ella på ögonen! Men det tg bara 5veckor innan jag kom på det :p så får vi se hur det funkar!:)

Kommentera

Publiceras ej