Dec. 20, 2012

1kommentarer

Mitt blodvärde är inte vad det borde vara. Som lägst var jag nere på 77 och om de inte vore för att jag inte ville och att jag kände mig bra skulle jag fått blod. Nu var jag och tog nya prover och har nu fått upp det till 100, fortfarande alldeles för lite så nu tar jag järntabletter o äter persilja:)
Ska googla vad man mer kan äta som e bra:)

Vill någon passa Ella idag? Du får då en liten flicka som kräker hela tiden och som är väldigt missnöjd av okänd anledning!



1 kommentarer

Emma d

21 Dec 2012 12:47

Oj! Hoppas
Blodvärdet blir bättre snart! Nää jag vetjag ammades knte iheller och frisk som en nötkärna men martin ammades och är alltid sjuk! Men har fått för mig det ändå...näää jag känner hela tiden jag testsr lite till o lite till ! Fungerar ju bra under dagen men sen p natten "får man igen" för då vill han äta konstant ju! Jag fer gonom ersättnin 1 flaska på kvällen... Det sjuks är att han blir hungeig efter 1 timme ändå!! Jag ska försöka stå ut 4 veckor till o se om det blir bättre annars så börjar vi med flaskan! Jag vet så sjukt underbart det var med flaska till chloe ! :) drömmer om det!:) om den dagen!:)

Kommentera

Publiceras ej