Dec. 07, 2012

0kommentarer

Idag har jag varit på jabadabados utförsäljning med Ida. Köpte bara en spann, vattenkanna och en sparbössa...mest för att dom var så söta:) Hade gärna köpt möbler oxå men har ingen plats i Ellas rum och det är ju inget hon behöver på länge:)

I eftermiddags kom Rebecka hem till oss..vi satt här ett tag sen åkte vi till maxi. Andy körde oss sen hem till henne där vi har haft en myskväll med middag, vin och x-factor:)
Ringde en taxi vid 10 i 11..20 minuter senare hade den fortfarande inte kommit så då var jag nära att gå till bussen i ren principsak. Dock fick jag svälja min stolthet o ringa igen..hade aldrig förlåtit mig själv om något hänt pga att jag ska vara suris.

Ella var pigg o gla när jag kom hem men Andy la henne i sin säng ändå..tog inte många minuter innan hon stängt sina ögon :)



fick denna bilden skickad av Andy...snacka om utslagen tjej:)

Kommentera

Publiceras ej